+36 1 273 0393

info@telnetwork.hu

Web Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Logo Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Web Development

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

White Labeling

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

VIEW ALL SERVICES 

Havidíjas karbantartási csomagok

Saját rendszergazda, udvarias, érthető informatikai támogatás a mindennapokban, magasabb rendelkezésre állás, gyorsabb reagálás, díjmentes rendszerfelügyelet, szerverek felügyelete és még sorolhatnám. Mindez fix, jól kalkulálható havi átalánydíjért. A havidíjas csomagokat azoknak a cégeknek ajánljuk, akiknek probléma esetén gyors segítségre van szükségük és igénylik az átfogó támogatást, de nem tudnak/akarnak főállású rendszergazdát foglalkoztatni.

Ezekben a csomagokban a szolgáltatásainkat -meghatározott keretek között – csupán a havidíjért, extra költségek nélkül veheted igénybe. Ha pedig kifutnál a keretből, akkor kedvezményesen segítünk. Lehet ennél egyszerűbb és gazdaságosabb az informatikai támogatás?

rendszergazda Budapest, rendszerfelügyelet, informatikai támogatás

A számítógép karbantartás három alappillére

A havidíjas csomagok három alappillérre épülnek:
1. Hogyan előzzük meg a hibát és optimalizáljuk a rendszert (Proaktív rendszerfelügyelet).
2. Hogyan járjunk el, ha mégis megtörténik a meghibásodás  (Gyors hibaelhárítás)
3. Hogyan működjön a napi munka optimálisan, ha nincs meghibásodás (Barátságos felhasználói támogatás).

IT üzemeltetés, helpdesk, hibaelhárítás, informatikai karbantartás, számítógép szerviz, informatikai tanácsadás

Gyors hibaelhárítás

Lefagyott az Outlook? Összeomlott a hálózat? Füstöl a szerver? Mától nem a te gondod. Tapasztalt rendszergazda csapatunk akár távolról, akár a helyszínre sietve gyorsan és szakszerűen elhárítja a hibát, hogy a céged zavartalanul működhessen tovább. Sőt, ha valamelyik szolgáltatónál van a probléma, akkor téged képviselve kapcsolatba lépünk velük és jelezzük a gondot. Mintha csak saját rendszergazdád lenne.

IT üzemeltetés, helpdesk, hibaelhárítás, informatikai karbantartás, számítógép szerviz, informatikai tanácsadás

Barátságos felhasználói támogatás

Nem működik a VPN, beragadt a nyomtatás, lejárt a jelszó, frissíteni kell a Java-t….és még sorolhatnám a napi felhasználói problémákat. Mától ezek nem téged bosszantanak. Barátságos rendszergazdáink várják a felhasználók hívását és gyorsan, érthetően, görcsöktől mentesen segítenek. De ha Excel függvényt keresnek, Teams meeting-et szerveznének vagy egy doksi korábbi verziója kellene, abban is segítünk. Mintha csak saját rendszergazdád lenne.

IT üzemeltetés, helpdesk, hibaelhárítás, informatikai karbantartás, számítógép szerviz, informatikai tanácsadás

Proaktív rendszerfelügyelet

Melyik gépet kell legközelebb cserélni? Be tudnak jutni WIFI-n? Működik a mentés? Frissül a szerver? Mikor jár le a vírusirtó? Van olcsóbb előfizetés? Milyen nyomtatót vegyünk? Ezekre a kérdésekre – és még számos másra – mától mi figyelünk és ha kell, szólunk neked.
Mintha csak saját rendszergazdád lenne.

A csomagokat úgy alakítottuk ki, hogy akár csak alkalmankénti távsegítségre van szükséged, akár intenzív rendszergazdai jelenlétre, könnyen megtaláld a te igényeidnek megfelelő informatikai támogatást. Nézzük is, hogy miből lehet választani.

Íme a havidíjas  karbantartási csomagok

rendszergazda Budapest, rendszerfelügyelet, informatikai támogatás

IT Bronze – Csak távsegítség

A legolcsóbb havidíjas rendszerfelügyeleti csomagunk. Már ez is tartalmazza a napi IT adminisztrátori feladatok ellátását (pl. új felhasználó létrehozása), a felhasználói támogatást (pl.  Excel kérdés megoldása) valamint a gyors hibaelhárítást is. Ha nem túl gyakoriak az informatikai problémák, de szükséged van egy megbízható rendszergazda csapatra, akik ismerik a rendszered és akiket bármilyen csipcsup számtech kérdéssel felhívhatsz, akkor ez a te csomagod.

Főbb jellemzők:

  • Rendelkezésre állás 9-16 óra között.
  • Távoli hibaelhárítás
  • Reagálás 8 órán belül (jellemzően 1 órán belül)
  • IT dokumentáció és éves beszámoló készítése
  • Felhasználói támogatás telefonon vagy TeamViewer-en (havi 10 eset díjmentes)
  • M365 és Google levelezés kezelése
  • Szerver- és hálózatfelügyelet
  • Napi adminisztrátori feladatok ellátása
  • IT beszerzések egy kézben
rendszergazda Budapest, rendszerfelügyelet, informatikai támogatás

IT Silver – Helyszíni hibaelhárítás

A középső havidíjas rendszerfelügyeleti csomag. Az IT Bronze-hoz képest több informatikai távsegítséget, gyorsabb reagálást tartalmaz. A legfontosabb különbség viszont az, hogy havi 2 alkalommal munkadíj-mentesen hárítjuk el azokat a rendszergazdát igénylő hibákat is, amik csak a helyszínen orvosolhatók (pl. hálózati hiba vagy szerver lefagyás). Ez a csomag csak budapesti (egyedi ajánlattal Pest vármegyei) cégek számára érhető el.

Főbb jellemzők:

  • Rendelkezésre állás 9-16 óra között.
  • Távoli hibaelhárítás
  • Reagálás 6 órán belül (jellemzően fél órán belül)
  • IT dokumentáció és éves beszámoló készítése
  • Felhasználói támogatás telefonon vagy TeamViewer-en (havi 20 eset díjmentes)
  • M365 és Google levelezés kezelése
  • Szerver- és hálózatfelügyelet
  • Napi adminisztrátori feladatok ellátása
  • IT beszerzések egy kézben
  • Helyszíni hibaelhárítás (havi 2 eset díjmentes)
rendszergazda Budapest, rendszerfelügyelet, informatikai támogatás

IT Gold – Rendszergazda – bármire

Minden, ami az IT Silver-ben van, csak több informatikusi távsegítséget és gyorsabb reagálást tartalmaz. Plusz heti egy alkalommal egyik rendszergazdánk egy órán át a ti telephelyeteken a rendelkezésetekre áll és bármilyen IT feladatra befogható (Excel kalapálás, körlevél készítés, ügyintézés az IT szolgáltatókkal…). Ez a csomag csak budapesti (egyedi ajánlattal Pest vármegyei) cégek számára érhető el.

Főbb jellemzők:

  • Rendelkezésre állás 9-16 óra között.
  • Távoli hibaelhárítás
  • Reagálás 6 órán belül (jellemzően fél órán belül)
  • IT dokumentáció és éves beszámoló készítése
  • Felhasználói támogatás telefonon vagy TeamViewer-en (havi 30 eset díjmentes)
  • M365 és Google levelezés kezelése
  • Szerver- és hálózatfelügyelet
  • Napi adminisztrátori feladatok ellátása
  • Helyszíni hibaelhárítás (havi 4 eset díjmentes)
  • Kihelyezett rendszergazda (heti 1×1 óra díjmentes)

Természetesen. A főbb fogalmakat és pár gyakori kérdést itt olvashatsz. A GYIK oldalon pedig egy csomó általános kérdésre is választ találsz.

Rendelkezésre állás, reagálás

Rendelkezésre állás: Kollégáink minden hétköznap 9-16 óra között a rendelkezésedre állnak, hogy segítsenek az IT problémák elhárításában. Ha nagyobb rendelkezésre állásra lenne szükséged, az Extra Supoort csomagunkkal 8-20 óra közötti időre, a Nonstop Support csomagunkkal 0-24 órásra bővítheted.

Reagálás: A hibajelzés beérkezése és a reakció közti maximális időintervallum. Bár 6-8 órás  reagálási időt írunk a csomagokhoz, ez jellemzően fél-két óra között van, de az sem ritka, hogy azonnal meg udjuk oldani a felmerült problémát. A hibakezelés prioritása előfizetésfüggő. Magasabb csomaggal rendelkező ügyfél kérését előrébb sorolja a rendszerünk.

IT dokumentáció és éves beszámoló

Az együttműködés elején feltérképezzük a rendszered. Felmérjük a hálózati struktúrát, nyilvántartásba vesszük a számítógépeket, szervereket, nyomtatókat és összeírjuk az informatikai rendszer alapvető sajátosságait. Így ha hívsz minket, már nem fogunk zavarbaejtő kérdéseket feltenni, hanem rögtön a megoldásra tudunk koncentrálni.

Minden évben egyszer összeírjuk a fennálló informatikai problémákat, hiányosságokat és fejlesztési lehetőségeket, amiből rövid és hosszabb távú IT fejlesztési tervet lehet készíteni.

Felhasználói támogatás

Beragadt a nyomtatás…hülyeséget ír ki az Outlook…frissíteni kéne a Java-t….elkezdett vibrálni a monitor…nem érhető el a közös meghajtó…elfordult a képernyő…nem frissül a vírusirtó… Csak néhány a rengeteg idegesítő napi problémából. Eddig már az fejfájást okozott, hogy megtudd ki fog segíteni a megoldásban. Velünk viszont egyszerű. Csak egy telefon.

M365 és Google előfizetések

M365: Ha a cég aktív M365 felhasználó, akkor biztos gyakran kell menedzselni a levelezést, felhő tárhelyet vagy épp valamelyik közös munkaterületet (SharePoint, Teams…). Ezeket a feladatokat is levesszük a válladról. Sőt, CSP szolgáltatóként az előfizetéseidet is menedzseljük, ami többletköltséggel nem, rugalmassággal, új lehetőségekkel viszont annál inkább jár.

Google Workspace: Itt tudunk segíteni a napi adminisztrátori feladatokban, bár az M365-öt jobban szeretjük.

Van hűségidő?

Az együttműködéseknek nincs semmiféle hűségideje. Akár az IT VIP tagságod, akár a szerződéses csomagod bármikor szüneteltetheted vagy megszakíthatod.

Melyik a jobb nekem? Az IT VIP vagy az IT Bronze?

Ha havonta 1-5 telefonos segítségre vagy távsegítségre van szükséged, akkor a havidíj nélküli IT VIP tökéletesen megfelel majd neked. De ha gyakrabban kérnél segítséget vagy fontos, hogy minél hamarabb kapj választ a problémádra, akkor a havidíjas csomagokat ajánljuk. Általában a 7-8 gépes cégeknél már jobban megéri előfizetéses csomagot választani.

Biztonságos a távsegítség?

Igen. Csak a te engedélyeddel tudunk belépni a gépedbe és a javítás alatt minden mozdulatunkat látod. Bármikor közbe tudsz avatkozni vagy meg tudod szakítani a kapcsolatot.

Elavultak a számítógépeink. Akkor is fordulhatunk hozzátok?

Természetesen. Örömmel várunk benneteket. És ha később új számítógépeket vásárolnátok, abban is szívesen segítünk.

Mi van, ha többször kell segítség, mint ami a csomagban van?

Ha elfogy a csomagban meghatározott keret, akkor sincs semmi baj. Jelezzük ezt neked és a hó végéig kedvezményes eseti díjazás mellett továbbra is igénybe veheted a szolgáltatásainkat.

Szerver- és hálózatfelügyelet

A szervered és a hálózati eszközeid (router, switch, WIFI eszközök) olyan rendszert alkotnak, amibe  – saját rendszergazda híján -akár  évekig nem néz bele senki. Pedig az adattárolók állapota, frissítések megléte, belső hőmérséklet komoly hibákat tudnak előre jelezni. Mi havonta megnézzük a menedzselhető eszközök állapotát és szólunk, ha valamelyik eszköznél gyanús viselkedést tapasztalunk.

Napi admin feladatok ellátása

Napi admin feladat például egy új kolléga beállítása. Fel kell venni a szerveren, a felhőben. Be kell állítani a levelezését, csoporttagságait, hozzáféréseit. Elő kell készíteni az eszközeit a megfelelő biztonsági beállításokkal, szoftverekkel. Ezt eddig hogy csináltad? Mert velünk csak egy telefon…

Távoli vagy helyszíni hibaelhárítás

Lehalt hálózat, elérhetetlen nyomtató, kékhalál, fekete képernyő, adatbázishibára futó számlázóprogram, vírusfertőzés, füstölő tápegység, széttört kijelző, eltűnt doksik, szakadozó net. Csak néhány a legjellemzőbb hibákból. Ilyenkor kit szoktál hívni és mennyit kell magyarázkodnod, hogy eljuss az illetékes megoldóemberhez? Mert velünk csak egy telefon. Ha a hiba távolról elhárítható, akkor a lehető leggyorsabban segítünk. Ha csak a helyszínen orvosolható, akkor veled egyeztetve szaladunk a cserealkatrésszel.

IT beszerzések egy kézben

Korábban biztos gondot okozott, ha új, Photoshop kompatibilis gépet kerestetek a garfikusnak vagy csendes billentyűzetre, gazdaságos színes noymtatóra volt szükség. Mostantól ez egyszerű lesz. Bármilyen számítógépre, notebook-ra, szoftverrek, kellékanyagra vagy egyéb informatikai eszközre lenne szükséged, bármilyen extra igényed lenne, mi örömmel segítünk neked. Csak egy telefon. És magyarázkodnod sem kell.

Mikor számláztok?

IT VIP esetén a hiba elhárítása után számlázunk. Az utalási idő 2 nap.
Szerződéses csomag esetén szintén így történik a számlázás, de 8 napos utalással.

Mi van, ha menet közben változik a gépszám?

A gépszámot minden hónapban számlázás előtt egyeztetjük. Ha csökken vagy nő a gépszám, akkor annak megfelelően csökken vagy nő a havidíj is.

Távsegítség esetén láthatom amit csináltok?

Természetesen. TeamViewer-t használunk, ami lehetővé teszi, hogy folyamatosan figyelemmel kísérd a tevékenységünket.

Csak két gépünk van. Akkor is lehetünk IT VIP ügyfelek?

Természetesen.Várunk benneteket szeretettel.

Nem fővárosi cég vagyunk. Akkor is lehetünk az ügyfeleitek?

Természetesen. Ha Pest megyében vagytok, akkor bármelyik csomagunkat választhatjátok, csak a helyszíni munkáknál kiszállási díjat számolunk fel. A többi vármegyénkben az IT VIP és az IT Bronze szolgáltatásaink működnek.

Nem olyan vészes, mint ahogy gondolod. Az IT Bronze, Silver és Gold csomagok havi díját a cég szerverei, számítógépei és felhő szolgáltatásai alapján számoljuk. A kalkulátorunk segítségével pár kattintás után megkapod az egyes csomagok karbantartási díját.

Na, hogy tetszik? Persze ez a mini kalkulátor csak tájékoztató jellegű. Ráadásul az igazi ajánlatunk egy csomó opciót is tartalmaz, amivel itt nem untatnálak. De ha az eddig olvasottak tetszettek, akkor ideje egy valódi ajánlatot kérned.

Nem. Sőt, az átvétel során díjmentesen elvégzünk egy egyszerűsített rendszerauditot is, azaz rendszergazda kollégáink átnézik az informatikai rendszert és megkeressük a működési, biztonsági hibákat, ill. fejlesztési lehetőségeket. Így képet kapsz arról, hogy mit érdemes korszerűsíteni, hogy hatékony és biztonságos IT rendszered legyen. Csupán 20-25 kérdés és kb. egy órás információgyűjtés a részünkről. Közben természetesen megszokott módon haladhat a munka. (Ha az derülne ki, hogy számodra előnyösebb lenne a havidíjmentes IT VIP szolgáltatásunk, természetesen ezt az irány fogjuk javasolni és nem erőltetjük rád a havidíjas rendszerfelügyeleti csomagjainkat.)
Az audit miatt sem kell aggódnod. A feltárt hiányosságok javításában örömmel segítünk és veled karöltve hozzuk el el legmegfelelőbb. leggazdaságosabb megoldást.
(Kis reklám: számítógépeinket, az M365 előfizetéseket és szolgáltatásokat megtalálod a www.szamitogepvilag.hu-n, IT biztonsági szoftvereket, tűzfalakat pedig a www.virusirto-szoftverek.hu-n leled.)

Ha pedig a régi rendszergazdád miatt aggódsz: Felvesszük vele a kapcsolatot és a legnagyobb barátságban vesszük át tőle az informatikai rendszert. A kapott infókat leellenőrizzük és ha hiányzik valami, egyeztetünk vele. Neked nem kell konfrontálódnod.
Íme az együttműködés kialakításának lépései:

eldöntöd hogy kellünk

Ha szerződnél velünk, csak jelentkezned kell (akár telefonon, akár e-mail-ben, akár a weboldalunkon keresztül).

megismerkedünk veled és szerződünk

Felhívunk és kicsit dumcsizunk. Milyen eszközeid vannak, milyen hálózat, milyen problémák szoktak felmerülni… Egyeztetjük az adatokat és átküldjük neked a részletes ajánlatunkat és a karbantartási szerződésünket.

átvizsgáljuk a rendszered

Ha a szerződést aláírtad, jöhet a következő lépés: Gondosan átnézzük az informatikai rendszert és megkeressük a problémákat, fejlesztési lehetőségeket. Ha kell, egyeztetünk a régi rendszergazdáddal is. Írunk egy audit összesítőt és ajánlatot is adunk a megoldásukra.

felszámoljuk az anomáliákat

Átbeszéljük veled a feltárt hiányosságokat, fejlesztési lehetőségeket és elvégezzük az általad jóváhagyott feladatokat. Ne aggódj, semmit sem erőszakolunk rád és az ajánlatban szereplő tételeken kívül semmiféle költséged nincs.

elkészültünk!

Ennyi volt. Örömmel üdvözlünk a Telnetwork csapatában. Mostantól nyugodtan kereshetsz minket bármilyen IT problémával, beszerzési igénnyel vagy felhasználói kérdéssel.

Köszönjük a bizalmad! Legegyszerűbb, ha kitöltöd az alábbi űrlapot.
Ha maradt még kérdésed, hívj minket a +36 1 273-0393-on.

it support, rendszergazda visszahívás, informatikai tanácsadás

…és egy kis extra: csomagok részletesen

IT VIP

0 Ft
/hónap

IT BRONZE

35.000 Ft
/hónaptól gépszámtól függően

IT SILVER

55.000 Ft
/hónaptól gépszámtól függően

IT GOLD

75.000 Ft
/hónaptól gépszámtól függően

Távsegítség, távoli hibaelhárítás

Rendelkezésre állás,
hívások fogadása

Munkanapokon
10-15 óra között

Munkanapokon
9-16 óra között

Munkanapokon
9-16 óra között

Munkanapokon
9-16 óra között

IT rendszer díjmentes átvizsgálása, dokumentálása

Felhasználói támogatás
(Telefon, Teamviewer)

IGEN.
Minden eset díjköteles.

IGEN.
Havi 10 eset díjmentes

IGEN.
Havi 20 eset díjmentes.

IGEN.
Havi 30 eset díjmentes.

Felhasználói támogatás reakcióideje

8 órán belül
(jellemzően 3 órán belül)

6 órán belül
(jellemzően 2 órán belül)

4 órán belül
(jellemzően 1 órán belül)

4 órán belül
(jellemzően azonnal)

Felhős előfizetések kezelése
(M365, Google)

Helyszíni hibaelhárítás

Helyszíni hibaelhárítás

IGEN.
Minden eset díjköteles.

IGEN.
Minden eset díjköteles

IGEN.
Havi 2 eset díjmentes.

IGEN.
Havi 4 eset díjmentes.

Hiba esetén a javítás megkezdése a helyszínen

IGEN.
Minden eset díjköteles.
Nincs garantált megjelenés

12 órán belül,
sürgős esetben 6 órán belül

6 órán belül,
sürgős esetben 3 órán belül

4 órán belül,
sürgős esetben 2 órán belül

Szerverekkel kapcsolatos hibák javítása

IGEN.
Korlátozottan.

IGEN.
Havi 1 óra díjmentes

IGEN.
Havi 2 óra díjmentes

IGEN.
Havi 2 óra díjmentes

IT hálózat (Ethernet, WIFI) karbantartása, hibaelhárítás

Munkaállomások felügyelete, karbantartása

Távfelügyelet

Szerverek proaktív felügyelete

IGEN.
Korlátozottan.

IGEN.
Havi 1 óra díjmentes

IGEN.
Havi 2 óra díjmentes

IGEN.
Havi 2 óra díjmentes

Mentési politika kidolgozása, rendszeres ellenőrzése

IGEN.
Korlátozottan.

Hardver- ill. szoftverleltár készítése, vezetése

IGEN.
Korlátozottan.

Vállalati vírusvédelmi rendszer felügyelete

IGEN.
Korlátozottan.

Szaktanácsadás, szállítás

Informatikai szaktanácsadás

IGEN.
Korlátozottan.

IGEN.
Havi 1 óra díjmentes

IGEN.
Havi 2 óra díjmentes

IGEN.
Havi 2 óra díjmentes

IT szakértői részvétel a fejlesztésekben

IT eszközök, kellékanyagok szállítása

Díjmentes kiszállítás,
szállítási prioritással

IGEN.
Korlátozottan.

Speciális akciók csak szerződéses partnereknek

Kedvezmény szolgáltatásaink listaárából

IGEN.
Korlátozottan.

Kényelmi szolgáltatások

A fel nem használt esetek a következő hónapra átvihetők

NEM
Csak adott hónapban

NEM
Csak adott hónapban.

IGEN
1 hónap

IGEN
1 hónap

Csereeszköz biztosítása a javítás idejére

Idegen eszköz garanciális javíttatása

Újratelepítés esetén a számítógépekről mentés készül

IT beszámoló készítése évente

Blogbejegyzések, érdekességek