Íme a havidíjas csomagok

IT Bronze – Csak távsegítség
A legolcsóbb havidíjas csomagunk. Már ez is tartalmazza a napi IT adminisztrátori feladatok ellátását (pl. új felhasználó létrehozása), a felhasználói támogatást (pl. Excel kérdés megoldása) valamint a gyors hibaelhárítást is. Ha nem túl gyakoriak az informatikai problémák, de szükséged van egy megbízható csapatra, akik ismerik a rendszered és akiket bármilyen csipcsup számtech kérdéssel felhívhatsz, akkor ez a te csomagod.
Főbb jellemzők:
- Rendelkezésre állás 9-16 óra között.
- Távoli hibaelhárítás
- Reagálás 8 órán belül (jellemzően 1 órán belül)
- IT dokumentáció és éves beszámoló készítése
- Felhasználói támogatás telefonon vagy TeamViewer-en (havi 10 eset díjmentes)
- M365 és Google levelezés kezelése
- Szerver- és hálózatfelügyelet
- Napi adminisztrátori feladatok ellátása
- IT beszerzések egy kézben

IT Silver – Helyszíni hibaelhárítás
A középső havidíjas csomag. Az IT Bronze-hoz képest több távsegítséget, gyorsabb reagálást tartalmaz. A legfontosabb különbség viszont az, hogy havi 2 alkalommal munkadíj-mentesen hárítjuk el azokat a hibákat is, amik csak a helyszínen orvosolhatók (pl. hálózati hiba vagy szerver lefagyás). Ez a csomag csak budapesti (egyedi ajánlattal Pest vármegyei) cégek számára érhető el.
Főbb jellemzők:
- Rendelkezésre állás 9-16 óra között.
- Távoli hibaelhárítás
- Reagálás 6 órán belül (jellemzően fél órán belül)
- IT dokumentáció és éves beszámoló készítése
- Felhasználói támogatás telefonon vagy TeamViewer-en (havi 20 eset díjmentes)
- M365 és Google levelezés kezelése
- Szerver- és hálózatfelügyelet
- Napi adminisztrátori feladatok ellátása
- IT beszerzések egy kézben
- Helyszíni hibaelhárítás (havi 2 eset díjmentes)

IT Gold – Rendszergazda – bármire
Minden, ami az IT Silver-ben van, csak több távsegítséggel és gyorsabb reagálással. Plusz heti egy alkalommal egyik rendszergazdánk egy órán át a ti telephelyeteken a rendelkezésetekre áll és bármilyen IT feladatra befogható (Excel kalapálás, körlevél készítés, ügyintézés az IT szolgáltatókkal…). Ez a csomag csak budapesti (egyedi ajánlattal Pest vármegyei) cégek számára érhető el.
Főbb jellemzők:
- Rendelkezésre állás 9-16 óra között.
- Távoli hibaelhárítás
- Reagálás 6 órán belül (jellemzően fél órán belül)
- IT dokumentáció és éves beszámoló készítése
- Felhasználói támogatás telefonon vagy TeamViewer-en (havi 30 eset díjmentes)
- M365 és Google levelezés kezelése
- Szerver- és hálózatfelügyelet
- Napi adminisztrátori feladatok ellátása
- Helyszíni hibaelhárítás (havi 4 eset díjmentes)
- Kihelyezett rendszergazda (heti 1×1 óra díjmentes)

Természetesen. A főbb fogalmakat és pár gyakori kérdést itt olvashatsz. A GYIK oldalon pedig egy csomó általános kérdésre is választ találsz.
Rendelkezésre állás, reagálás
Rendelkezésre állás: Kollégáink minden hétköznap 9-16 óra között a rendelkezésedre állnak, hogy segítsenek az IT problémák elhárításában. Ha nagyobb rendelkezésre állásra lenne szükséged, az Extra Supoort csomagunkkal 8-20 óra közötti időre, a Nonstop Support csomagunkkal 0-24 órásra bővítheted.
Reagálás: A hibajelzés beérkezése és a reakció közti maximális időintervallum. Bár 6-8 órás reagálási időt írunk a csomagokhoz, ez jellemzően fél-két óra között van, de az sem ritka, hogy azonnal meg udjuk oldani a felmerült problémát. A hibakezelés prioritása előfizetésfüggő. Magasabb csomaggal rendelkező ügyfél kérését előrébb sorolja a rendszerünk.
IT dokumentáció és éves beszámoló
Az együttműködés elején feltérképezzük a rendszered. Felmérjük a hálózati struktúrát, nyilvántartásba vesszük a számítógépeket, szervereket, nyomtatókat és összeírjuk az informatikai rendszer alapvető sajátosságait. Így ha hívsz minket, már nem fogunk zavarbaejtő kérdéseket feltenni, hanem rögtön a megoldásra tudunk koncentrálni.
Minden évben egyszer összeírjuk a fennálló informatikai problémákat, hiányosságokat és fejlesztési lehetőségeket, amiből rövid és hosszabb távú IT fejlesztési tervet lehet készíteni.
Felhasználói támogatás
Beragadt a nyomtatás…hülyeséget ír ki az Outlook…frissíteni kéne a Java-t….elkezdett vibrálni a monitor…nem érhető el a közös meghajtó…elfordult a képernyő…nem frissül a vírusirtó… Csak néhány a rengeteg idegesítő napi problémából. Eddig már az fejfájást okozott, hogy megtudd ki fog segíteni a megoldásban. Velünk viszont egyszerű. Csak egy telefon.
M365 és Google előfizetések
M365: Ha a cég aktív M365 felhasználó, akkor biztos gyakran kell menedzselni a levelezést, felhő tárhelyet vagy épp valamelyik közös munkaterületet (SharePoint, Teams…). Ezeket a feladatokat is levesszük a válladról. Sőt, CSP szolgáltatóként az előfizetéseidet is menedzseljük, ami többletköltséggel nem, rugalmassággal, új lehetőségekkel viszont annál inkább jár.
Google Workspace: Itt tudunk segíteni a napi adminisztrátori feladatokban, bár az M365-öt jobban szeretjük.
Van hűségidő?
Az együttműködéseknek nincs semmiféle hűségideje. Akár az IT VIP tagságod, akár a szerződéses csomagod bármikor szüneteltetheted vagy megszakíthatod.
Melyik a jobb nekem? Az IT VIP vagy az IT Bronze?
Ha havonta 1-5 telefonos segítségre vagy távsegítségre van szükséged, akkor a havidíj nélküli IT VIP tökéletesen megfelel majd neked. De ha gyakrabban kérnél segítséget vagy fontos, hogy minél hamarabb kapj választ a problémádra, akkor a havidíjas csomagokat ajánljuk. Általában a 7-8 gépes cégeknél már jobban megéri előfizetéses csomagot választani.
Biztonságos a távsegítség?
Igen. Csak a te engedélyeddel tudunk belépni a gépedbe és a javítás alatt minden mozdulatunkat látod. Bármikor közbe tudsz avatkozni vagy meg tudod szakítani a kapcsolatot.
Elavultak a számítógépeink. Akkor is fordulhatunk hozzátok?
Természetesen. Örömmel várunk benneteket. És ha később új számítógépeket vásárolnátok, abban is szívesen segítünk.
Mi van, ha többször kell segítség, mint ami a csomagban van?
Ha elfogy a csomagban meghatározott keret, akkor sincs semmi baj. Jelezzük ezt neked és a hó végéig kedvezményes eseti díjazás mellett továbbra is igénybe veheted a szolgáltatásainkat.
Szerver- és hálózatfelügyelet
A szervered és a hálózati eszközeid (router, switch, WIFI eszközök) olyan rendszert alkotnak, amibe – saját rendszergazda híján -akár évekig nem néz bele senki. Pedig az adattárolók állapota, frissítések megléte, belső hőmérséklet komoly hibákat tudnak előre jelezni. Mi havonta megnézzük a menedzselhető eszközök állapotát és szólunk, ha valamelyik eszköznél gyanús viselkedést tapasztalunk.
Napi admin feladatok ellátása
Napi admin feladat például egy új kolléga beállítása. Fel kell venni a szerveren, a felhőben. Be kell állítani a levelezését, csoporttagságait, hozzáféréseit. Elő kell készíteni az eszközeit a megfelelő biztonsági beállításokkal, szoftverekkel. Ezt eddig hogy csináltad? Mert velünk csak egy telefon…
Távoli vagy helyszíni hibaelhárítás
Lehalt hálózat, elérhetetlen nyomtató, kékhalál, fekete képernyő, adatbázishibára futó számlázóprogram, vírusfertőzés, füstölő tápegység, széttört kijelző, eltűnt doksik, szakadozó net. Csak néhány a legjellemzőbb hibákból. Ilyenkor kit szoktál hívni és mennyit kell magyarázkodnod, hogy eljuss az illetékes megoldóemberhez? Mert velünk csak egy telefon. Ha a hiba távolról elhárítható, akkor a lehető leggyorsabban segítünk. Ha csak a helyszínen orvosolható, akkor veled egyeztetve szaladunk a cserealkatrésszel.
IT beszerzések egy kézben
Korábban biztos gondot okozott, ha új, Photoshop kompatibilis gépet kerestetek a garfikusnak vagy csendes billentyűzetre, gazdaságos színes noymtatóra volt szükség. Mostantól ez egyszerű lesz. Bármilyen számítógépre, notebook-ra, szoftverrek, kellékanyagra vagy egyéb informatikai eszközre lenne szükséged, bármilyen extra igényed lenne, mi örömmel segítünk neked. Csak egy telefon. És magyarázkodnod sem kell.
Mikor számláztok?
IT VIP esetén a hiba elhárítása után számlázunk. Az utalási idő 2 nap.
Szerződéses csomag esetén szintén így történik a számlázás, de 8 napos utalással.
Mi van, ha menet közben változik a gépszám?
A gépszámot minden hónapban számlázás előtt egyeztetjük. Ha csökken vagy nő a gépszám, akkor annak megfelelően csökken vagy nő a havidíj is.
Távsegítség esetén láthatom amit csináltok?
Természetesen. TeamViewer-t használunk, ami lehetővé teszi, hogy folyamatosan figyelemmel kísérd a tevékenységünket.
Csak két gépünk van. Akkor is lehetünk IT VIP ügyfelek?
Természetesen.Várunk benneteket szeretettel.
Nem fővárosi cég vagyunk. Akkor is lehetünk az ügyfeleitek?
Természetesen. Ha Pest megyében vagytok, akkor bármelyik csomagunkat választhatjátok, csak a helyszíni munkáknál kiszállási díjat számolunk fel. A többi vármegyénkben az IT VIP és az IT Bronze szolgáltatásaink működnek.

Nem olyan vészes, mint ahogy gondolod. Az IT Bronze, Silver és Gold csomagok havi díját a cég szerverei, számítógépei és felhő szolgáltatásai alapján számoljuk. A kalkulátorunk segítségével pár kattintás után megkapod az egyes csomagok karbantartási díját.
Na, hogy tetszik? Persze ez a mini kalkulátor csak tájékoztató jellegű. Ráadásul az igazi ajánlatunk egy csomó opciót is tartalmaz, amivel itt nem untatnálak. De ha az eddig olvasottak tetszettek, akkor ideje egy valódi ajánlatot kérned.

Nem. Sőt, az átvétel során díjmentesen elvégzünk egy egyszerűsített rendszerauditot is, azaz átnézzük az informatikai rendszert és megkeressük a működési, biztonsági hibákat, ill. fejlesztési lehetőségeket. Így képet kapsz arról, hogy mit érdemes korszerűsíteni, hogy hatékony és biztonságos IT rendszered legyen. Csupán 20-25 kérdés és kb. egy órás információgyűjtés a részünkről. Közben természetesen megszokott módon haladhat a munka.
Ha pedig a régi rendszergazdád miatt aggódsz: Felvesszük vele a kapcsolatot és a legnagyobb barátságban vesszük át tőle a rendszert. A kapott infókat leellenőrizzük és ha hiányzik valami, egyeztetünk vele. Neked nem kell konfrontálódnod.
Íme az együttműködés kialakításának lépései:

eldöntöd hogy kellünk
Ha szerződnél velünk, csak jelentkezned kell (akár telefonon, akár e-mail-ben, akár a weboldalunkon keresztül).

megismerkedünk veled és szerződünk
Felhívunk és kicsit dumcsizunk. Milyen eszközeid vannak, milyen hálózat, milyen problémák szoktak felmerülni… Egyeztetjük az adatokat és átküldjük neked a részletes ajánlatunkat és a karbantartási szerződésünket.

átvizsgáljuk a rendszered
Ha a szerződést aláírtad, jöhet a következő lépés: Gondosan átnézzük az informatikai rendszert és megkeressük a problémákat, fejlesztési lehetőségeket. Ha kell, egyeztetünk a régi rendszergazdáddal is. Írunk egy audit összesítőt és ajánlatot is adunk a megoldásukra.

felszámoljuk az anomáliákat
Átbeszéljük veled a feltárt hiányosságokat, fejlesztési lehetőségeket és elvégezzük az általad jóváhagyott feladatokat. Ne aggódj, semmit sem erőszakolunk rád és az ajánlatban szereplő tételeken kívül semmiféle költséged nincs.

elkészültünk!
Ennyi volt. Örömmel üdvözlünk a Telnetwork csapatában. Mostantól nyugodtan kereshetsz minket bármilyen IT problémával, beszerzési igénnyel vagy felhasználói kérdéssel.

Köszönjük a bizalmad! Legegyszerűbb, ha kitöltöd az alábbi űrlapot.
Ha maradt még kérdésed, hívj minket a +36 1 273-0393-on.

…és egy kis extra: csomagok részletesen
IT VIP
0 Ft
/hónap
IT BRONZE
35.000 Ft
/hónaptól
IT SILVER
55.000 Ft
/hónaptól
IT GOLD
75.000 Ft
/hónaptól
Távsegítség, távoli hibaelhárítás
Rendelkezésre állás,
hívások fogadása
Munkanapokon
10-15 óra között
Munkanapokon
9-16 óra között
Munkanapokon
9-16 óra között
Munkanapokon
9-16 óra között
IT rendszer díjmentes átvizsgálása, dokumentálása
Felhasználói támogatás
(Telefon, Teamviewer)
IGEN.
Minden eset díjköteles.
IGEN.
Havi 10 eset díjmentes
IGEN.
Havi 20 eset díjmentes.
IGEN.
Havi 30 eset díjmentes.
Felhasználói támogatás reakcióideje
8 órán belül
(jellemzően 3 órán belül)
6 órán belül
(jellemzően 2 órán belül)
4 órán belül
(jellemzően 1 órán belül)
4 órán belül
(jellemzően azonnal)
Felhős előfizetések kezelése
(M365, Google)
Helyszíni hibaelhárítás
Helyszíni hibaelhárítás
IGEN.
Minden eset díjköteles.
IGEN.
Minden eset díjköteles
IGEN.
Havi 2 eset díjmentes.
IGEN.
Havi 4 eset díjmentes.
Hiba esetén a javítás megkezdése a helyszínen
IGEN.
Minden eset díjköteles.
Nincs garantált megjelenés
12 órán belül,
sürgős esetben 6 órán belül
6 órán belül,
sürgős esetben 3 órán belül
4 órán belül,
sürgős esetben 2 órán belül
Szerverekkel kapcsolatos hibák javítása
IGEN.
Korlátozottan.
IGEN.
Havi 1 óra díjmentes
IGEN.
Havi 2 óra díjmentes
IGEN.
Havi 2 óra díjmentes
IT hálózat (Ethernet, WIFI) karbantartása, hibaelhárítás
Munkaállomások felügyelete, karbantartása
Távfelügyelet
Szerverek proaktív felügyelete
IGEN.
Korlátozottan.
IGEN.
Havi 1 óra díjmentes
IGEN.
Havi 2 óra díjmentes
IGEN.
Havi 2 óra díjmentes
Mentési politika kidolgozása, rendszeres ellenőrzése
IGEN.
Korlátozottan.
Hardver- ill. szoftverleltár készítése, vezetése
IGEN.
Korlátozottan.
Vállalati vírusvédelmi rendszer felügyelete
IGEN.
Korlátozottan.
Szaktanácsadás, szállítás
Informatikai szaktanácsadás
IGEN.
Korlátozottan.
IGEN.
Havi 1 óra díjmentes
IGEN.
Havi 2 óra díjmentes
IGEN.
Havi 2 óra díjmentes
IT szakértői részvétel a fejlesztésekben
IT eszközök, kellékanyagok szállítása
Díjmentes kiszállítás,
szállítási prioritással
IGEN.
Korlátozottan.
Speciális akciók csak szerződéses partnereknek
Kedvezmény szolgáltatásaink listaárából
IGEN.
Korlátozottan.
Kényelmi szolgáltatások
A fel nem használt esetek a következő hónapra átvihetők
NEM
Csak adott hónapban
NEM
Csak adott hónapban.
IGEN
1 hónap
IGEN
1 hónap