Átalánydíjas karbantartási csomagok

A felhasználói igényeknek megfelelően háromféle csomagunk  van:

IT Bronze: Csak távsegítséget tartalmaz. A esetleges kiszállásos javításért külön kell fizetni.

IT Silver: A távsegítség mellett havi 2 kiszállást is tartalmaz max. 4 óra munkavégzéssel.

IT Gold: A távsegítség mellett havi 4 kiszállást is tartalmaz max. 6 óra munkavégzéssel.

A csomagok részleteit a következő táblázat tartalmazza:


Karbantartási csomagok

Rendelkezésre állás

Távfelügyelet, távsegítség saját szoftverrel

Távsegítség nyújtása, hibaelhárítás távolról

Távsegítségek száma  havonta

Helyszíni hibaelhárítás

Hiba esetén a javítás megkezdése a helyszínen**

Telefonos segítség bármilyen IT kérdésben (helpdesk)

A fel nem használt esetek a következő hónapra átvihetők

Szerverek proaktív felügyelete (csak Windows)

Szerverek javítása, konfigurálása

IT hálózat (Ethernet, WIFI) karbantartása, hibaelhárítás

Munkaállomások felügyelete, karbantartása

Tablet-ek, egyéb „okos” eszközök karbantartása***

Nyomtatók, egyéb perifériák felügyelete, karbantartása

Informatikai szaktanácsadás

Csereeszköz biztosítása a javítás idejére

Garanciális eszközök javíttatásának díjmentes ügyintézése

IT szakértői részvétel a beszerzésekben, fejlesztésekben

Segítség a beszerzésben, szállítás prioritással

A megrendelt termékek kiszállítása díjmentes

Hardver- ill. szoftverleltár készítése és  karbantartása

Mentési politika kidolgozása, rendszeres ellenőrzése

Megelőző karbantartás, rendszerellenőrzés negyedévente

Újratelepítés esetén a számítógépekről mentés készül

Speciális akciók csak szerződéses partnereknek

Kedvezmény termékeink és szolgáltatásaink listaárából

IT beszámoló készítése évente

Technikai segítség online előfizetések üzemeltetésében

(Google Mail, Exchange Online, O365)

Határozatlan idejű szerződés hűségidő nélkül.

IT Bronze

Munkaállomásokra: 3.200 Ft+ÁFA

Szerverekre: 5.000 Ft+ÁFA

havonta

Hétköznap 9-17 óra között

3 órán belül

20 eset

Csak külön térítés ellenében

6/3 órán belül

igen (1 hónap)

csak külön térítés ellenében

Csak külön térítés ellenében

Csak külön térítés ellenében

Csak külön térítés ellenében

Csak külön térítés ellenében

IT Silver

Munkaállomásokra: 5.500 Ft+ÁFA

Szerverekre: 7.000 Ft+ÁFA

havonta

Hétköznap 9-17 óra között

1 órán belül

30 eset

6/3 órán belül

igen (1 hónap)

igen (max. 1 óra)

IT Gold

Munkaállomásokra: 6.900 Ft+ÁFA

Szerverekre: 9.000 Ft+ÁFA

havonta

Hétköznap 9-17 óra között

azonnal

30 eset

4/2 órán belül

igen (1 hónap)

igen (max. 2 óra)

*Díjmentes helyszíni hibaelhárítás esetén:

Vidéki telephelyek esetén minden kiszállásnál felszámítjuk a vidéki kedvezményes kiszállási díjat, viszont a munkvégzést már a díjmentes időkeret terhére végezzük.

**A helyszíni hibaelhárítás normál esetben maximum 6, illetve 4 órán belül történik. Kiemelt esetben (pl. hálózati hiba, kulcsfontosságú eszköz hibája) a kiszállási idő 3, ill. 2 órára csökken. Minden esetben igyekszünk minél hamarabb elhárítani a hibát. Azt, hogy mi minősül kiemelt esetnek a megrendelő határozza meg.

***Okos eszközök karbantartását korlátozottan vállaljuk. Levelezési, ill. internetbeállításokat, naptárak konfigurálását tartalmazza a karbantartás, de hardverhibás készülék javítását nem.

Mindhárom csomagban az átalánydíj a cég tulajdonában lévő nyomtatók, kisebb mobil eszközök (okostelefonok, tabletek, iPad-ek) és egyéb perifériák (szkennerek, projektorok, stb.) korlátozott karbantartását is tartalmazza.

A csomagban foglalt szolgáltatáskeret feletti munka esetén a következő díjak érvényesek:

Kiszállás Budapest területén (III. kerületben díjmentes)                                                    3.000 Ft+ÁFA
Kiszállás Budapesthez közvetlenül csatlakozó településekre                                                5.500 Ft+ÁFA
Kiszállás a Budapesti agglomeráció egyéb településeire                                                   10.000 Ft+ÁFA
Informatikusi feladatok ellátása a helyszínen                                                              6.000 Ft+ÁFA/óra
Mérnöki feladatok ellátása a helyszínen (pl. szerver telepítés)                                     12.000 Ft+ÁFA/óra
Távsegítség (maximum 30 perc/eset)                                                                      3.000 Ft+ÁFA/eset
Az átalánydíj nem tartalmazza a következő költségeket:

  • A javítások során felhasznált alkatrészek, részegységek ára (kivéve ha garanciális javítás).
  • A havi díjmentes javítási intervallumot meghaladó munkaidő ellenértéke.
  • A karbantartások során felhasznált speciális anyagok (tisztítószerek, kenőanyagok stb.) ára.
  • A nem lengőkábeles (vezetett nyomvonalú) hálózatépítés munkadíja.
  • A speciális szerverszoftverek (pl. tűzfalak, webszerverek) telepítésének és konfigurálásának munkadíja.
  • A szakszervizek bevizsgálási és javítási munkadíja.
  • A cserenyomtatók működtetése során felhasznált kellékanyagok ára a használat mértékének megfelelően.
  • Az adatmentésekhez felhasznált adathordozók ára.
  • A munkaidőn kívül történő munkavégzés ellenértéke.
  • A helyszíni tevékenység kapcsán felmerülő, igazolható parkolási díj
  • Vidéki telephely esetén kiszállási költség.

Amennyiben szerződéskötéskor a tényleges gépállomány eltér az ajánlatban foglalttól, úgy a szerződéses havidíj a választott csomagban foglalt egységárak és a tényleges gépszámok alapján kerül megállapításra.